Drie van deze onderzeeërs (subs) lagen op dinsdag 11 november op het beton van het Marinebedrijf.
Op het Marinebedrijf wordt er gesproken van een sub in het water of een sub op het beton (na liften op het schepenlift complex ).
De Zeeleeuw en Dolfijn krijgen op dit moment meerjarig onderhoud, dit betekent dat ze intensief onderhoud krijgen met als doel de schepen langer in stand te houden. De Bruinvis ondergaat een periodieke dokking waarbij een relatief korte periode van onderhoud zal plaatsvinden.
Omdat de Bruinvis de hal in moest worden gereden was het noodzakelijk om twee onderzeeërs te rangeren, omdat het schepenlift complex gebruik maakt van rails spreekt men hier over rangeren.
Via deze rails kan men dan vooruit of achteruit rijden en zodra men dwars uit wil draait men de wielen 90 graden.
Op het moment dat de Bruinvis de hal weer word uitgereden zullen de 3 subs weer even zichtbaar zijn, waarna de bruinvis weer te water word gelaten. Daar waar het thuishoort!